Sunday, December 5, 2010

sawang2

da lme aku x merepek/mengumpat kat blog aku neh.da bersawang da blog nh.ada r lebih kurg sthun aku x update.yeke??ntah r.aku pun x ingat aku wat blog nh ble. byk sbb aku x update

1.nme je utm..universiti TEKNOLOGI malaysia,tp wifi pun xde kat blik aku.kalo kte pokok wifi 2 xbleh anta.asl r x tarik je kabel.kolej len bleh je.asl r kolej aku nh xle tarik kabel.bdw aku kat krp blok g 30.nseb bek tandas slalu dcuci.off topic lak.hehe

2.sibuk ngan esimen.haha.terpulang r pd korg nk cye ke x.esimen=cri bhn+mengarang+drama 1 season.haha.mmg abes akunye esimen.siap dgn berjye.sok pg bengkak biji mata.bkn kne tumbuk,tp x tdo 1 ari.haha.nseb r grop aku nh stylo "abes".esok nk arinh bru mnx.mmg grop yg berjye.

3.ada org ske tulis je pape kat blog.xkesah pjg or pendek.kalo aku r,kalo boleh r, aku nk tulis sederhana pjg.xde r org mls nk bce.tp nk smpi sederhana pjg 2 susah r.susah aku nk menulis pjg2 nh.kalo marah ye.bleh wat thesis ag karangan aku.hak2

4.aktvt harian jge menghalang aku dri mengarang aku dri menulis blog.cdgnnye dlu..nk tulis dlu.ble dpt tenet bru pos.tp~~~tdo,tdo dan tdo menghalang aku menulis blog.haha.bes gle tdo lm2e nh.boleh pening paler otak korg.<--please try this anywhere

5.dgn adanye internet tanpa sempadan kat blik alham,abes sme drama aku donlod.jpun ea..aku rasict korea sket.haha.kalo x tdo ni le aktvt aku.mne nk mengarangnye babe.kalo tgk 1 ep.kne abeskn 1 season.++ kalo awek lawa yg berlakon.konpem maraton aku ari2.kalo bleh.1 ari 1 season.nseb le aku x lyn korea.kalo x ag sakit aku.drama korea da r beratus ep.lol~~

setelah dinilai oleh mata kasar.agk pjg aku merepek arinh.sekian.until next post.salam~~

No comments:

Post a Comment