Tuesday, December 7, 2010

pnt seh..

setelah 3 bulan x men futsal,tbe2 kol 10.30 td aku g men futsal..punye r semangat aku arinh.bdw aku g lps mkn kat big apple.sedap weh.mkn donut yg sdp

aku: oi2.cpt r siap.lmbt siot korg
mereka: kjap r.bru smpi nh

lps 15 minit aku pun da berpeluh smpi bsh bju.mencari nyawa aku atas court td.gle r.trase nk pengsan aku.haha

aku: pergh~~gle bab korg.x pancit ke??
mereka: alah.relak da r.bru 15 minit
aku: dem.cm nk mati aku da nh
azs: ala.g r tuka jap
aku: ok2

aku pun tuka r n g duk lpak2 jap kat kedai mnum sbelah 2.bajet nk lpak kjap.tgk2,smpi diorg abes men aku lpak kat situ.haha.lpas bergelas2 air dan 2 jam stgh,ape yg aku dpt??mengeluarkn rm 5.90 untuk air dan rm 2 untuk sewa court.paler jimbit r diorg nh.men cm setan.xpancit ape.da r ptg td da men bola.bdw team aku mng liga ptg td.hak2.tp liga kecik r.kitorg wat ptg2.sorg kne byr 20 sen.spe mng dpt r 80 sen or rm 1.ok r 2.mlm2 lpk kat jang(kedai mkn yg x brape bes kat kg aku)mnum2,glak lps r 2.xya r pau adik2 aku kat umah nh.hehe

pas2 blk umah nh ingat nk tgk kamen rider w.haha.tgk blk.sbb ari2 tgk x abes.tp cm nk pengsan smpi sok pg je.k r.until next time.salam~~

No comments:

Post a Comment