Tuesday, December 14, 2010

piala kungsi....part 1

tanggal sluar dan bju.eh.x2.hehe..tanggal 12/12/10 bersamaan dgn 6 muharram 1432,iaitu pd hari ahad bermulalah piala kungsi yg menjadi aktvt thnan kungsi.tp thn ni bes sket r.org2 luar xbyk men.sume bdk2 yg aku knal.ada r 2 3 org makhluk asing sbb x cukup org.2 pun amik je spe2 yg bdk2 nh knal.+ ahmad sharul azhar dijemput dtg oleh incik gaya.bekas pemain perak beb dtg.abes bdk2 nh men cm org gle.kaki aku pun dibedal.sbtu mlm ahad 2 kitorg undi.mle2 aku da dpt keeper xbes da.trus down aku.tp ble abes undi team aku antara yg feveret r.ada chance nk g final aku kali nh.spjg piala kungsi nh dibuat ada r 3 kali aku g final.piala ni da 7 thn da wat.ok gk 2 kn....kali nh mmg aku da terbyg final da.haha.kali nh ada 7 team.2 kump.1 kump 4 team 1 ag 3 team.kali nh ada 3 team feveret.team aku slh satunye r.tp xpe akn ku tempuh onak dan duri untuk mng.haha.aku kat kump 2.nseb bek r dpt kump 2.kalo idak mati.kne men 3 game kalo dlm kump 1.nk g semi ag.nk g final ag.mmg letih.da r aku x men 2 bln da.sme tgn ptah punye psl.abes fitness aku...kali nh aku men foward.xbape bes r posisi aku kali nh.nk men midfield.bru byk pgg bola..foward nh 1 je mslhnye.kne lps defend.aku cukup benci nk lps defend.slalunye defend ni alert sket dri midfield.

sok nye game aku game no 2...lps perlwnn pembukaan r.kne lwn team feveret lak 2.dem~~.lebih kurg kol 9 kitorg men.nseb bek matahari x nek tggi ag.kitorg seri je ngan team 2.da r team 2 x cukup org.cess~~.

ni r mke2 team feveret dlm grop aku nh.nk posing je pun.haha
dri kiri:adam joe,meme,"alien",bisu@du,caon

xpe.team 1 ag ada.team 2 ayam.ayam2 pun 1-0 je kitorg tibai.berdasarkn kiraan fifa.kitorg lyk g semi.sbb team ayam 2 pun klh ngan team 1 ag.klh 1-0 je plak 2.haha.kump 1 ag 2 aku x amik kesah da.mampus korg r nk berbunuh-bunuh pun.aku peduli ape.yg aku kesah spe yg aku lwn mse semi nnt.semi aku lwn team yg hampir feveret r.haha.team 2 kurg kn defend je.gambar xde lak.lpe nk tangkap.kepala otak pke nk mng je time 2.hehe

stakat ni sje part 1.aku nk mkn jap.pas2 men futsal.blk nnt aku smbung blk.ciao~~

p/s:1 team 7 org.do da math by ur self folks~

1 comment: