Sunday, December 13, 2009

moshi mosh~~

salam..
perasaan pada hari pertama di u ialah...sedih,marah,hepi(what da fish.mne 1 nh??)sme ada.perkara yg 1st aku wat=g mcd,mkn prosperity burger.haha..tp adik aku mkn kat old town.mkn ngan parents lak 2.konpem x kuar witnye.aku konpem kuar wit.ceh!siot tol.erm.blik aku xde r cm blik ma6 3##.mcm tongkang pecah.haha.pas2 aku g on9.donlod cte jap.pas2 abes la cte yg perlu didonlod.yeke??skng ye r.pasnh ada kame,yamap,eikura nana,miura haruma n horikita maki.bru aku g on9 blk.skang nh tgh bengong2 nk wat ape.nseb bek cte yg aku donlod kat umah x abes tgk ag.bleh r lyn jap smpai kuar drama bru

peh.jadual aku mmg bes.klas ari2 abes kol 5 kot.rbu x r.hari len r.jumaat pun sme.ada field work lak 2 pgnye.adoyai.sem nh 2 kali field work.maksudnye 2 kali r wat keje kumpulan.arap2 aku bkn ketua.da serik da jd ketua.xle nk malas2.haha.

mlm smlm lak..aku g mkn secret.xjd nk mkn pizza.ye r.mne xnye.nmpk chocolate cheese cake.terliur aku dibuatnye.aku mkn 3 slice kek.tp perasa len2 r.1mak akunye(new york cheese cake) n 1 ayah aku(hazelnut apentah.lpe lak).terbaek r.kek desert je.main dish kitorg ape ek??chicken chop kot.ntah r.aku bedal je.tgk bill..haa.teka r brape 6 org mkn.campur skali air plik2.aku je amik pepsi.2 pun 4 inggit.siot mahal.

lagu bes.siyes bes.kings of leon - use somebody.kalo da mati bg tau aku

2 comments:

  1. nak makanan murah ngan jimat ko bawak r tupper ware isi makanan dr umah ko dr BANDAR KOPISAN tue!!hahaha

    ReplyDelete
  2. haha..
    adoyai..
    bek mkn kat umah je
    xya duk susah2 mkn kat c2
    trimas dong
    cadangan ko mmg bernas...
    tq2

    ReplyDelete