Wednesday, December 2, 2009

hontonni daisuki.maji desu!!(maksud die cri sendri.hehe)

da lme aku x pgg enset.rindu plak aku.hehe.ym??erm....entah la.^^

ari2 ada org 2 on ym.ingat nk smbg.tenet aku prob pulak.siot tol.ble da setel je prob 2.die trus x on9.rindu plak aku kat die.da lme x on ym.kat u mcm xde je.die invi kot.tp aku da buzz gk kenkadang.tp x de reply pun.plik gk aku.maybe die mmg x online kot

ari selasa ari2 aku tgk tari tirana.ada la scene2 jwg.adoyai lmh lutut aku.aku bab jwg2 susah sket r.cte jwg yg paling ganas aku tgk pun hana yori dango.nihong edition.cina n korea x lyn.mls r.tkut addict gk kat drama2 diorg lak.eh hanayori dango jwg ke??bg aku xde r sgt.ok je.asl r aku x leh lekat sal jwg2 nh.cmne la nk "berkasih syg" nanti.haha.ada sbb aku x tgk cte jwg2 nh.hehe.nk tau sbb ape??teka le sendri.kalo aku bgtau,mampus aku nnt.ui~..bahye2

eh.kalo lgu2 yg aku up link da mati.mnx je kat aku..eh ada org bce akunye blog ke??entah la.sje je bgtau.mne r tau ada org bce n nk lgu 2

No comments:

Post a Comment