Monday, November 30, 2009

impian hidup

aku rse setiap org yg hidup di mke bumi Allah ni ada impian tersendiri.termasuk r aku n kaki tunggang dan tidak dilpekn kaki judi yg slalu klah.dlm byk2 impian yg ada 2,aku rse mesti ada yg tercapai.spe yg da Alhamdulillah.yg x ag.usaha je.
2 je yg kte leh buat.yg menentukan jd ke x nh,smenye pada Qada' dan Qadar Allah.kalo x tercapai skang,mne tau di masa dpn.kalo x gk,nk wat cmne.reda je le yop

dlm hidup aku,ada 1 impian aku yg plg penting...xnk kecewakan parents aku.ahha,that's right.i'm noble man is it??haha.tp berbekalkan result aku sepanjang aku blaja nh,mcm da mengecewakan diorg pun ada.aku berusaha untuk berikan
result terbaik supaya diorg hepi.tp...nk wat cmne.so kalo org tgur aku stadi nape stadi awal2.ni la sbbnye.sepanjang diorg tgk result aku.aku rse diorg mesti kecewa gle tgk result matrik aku.cm siot je akunye result time 2.tp nseb bek la dpt msuk utm,dpt jmpe ngan member2 aku yg sengal2 unta n dot dot dot.hehe

so dlm exam yg mendtg aku harap aku bleh berikan terbaek dari ladang untuk menghepikan parents aku.ganbare ore!!

No comments:

Post a Comment